NOI TE AJUTĂM SĂ CREȘTI

O COMPANIE
DINAMICĂ PENTRU AFACERI
INTELIGENTE

DynamiXRM

Suntem o companie specializată în Microsoft Dynamics 365 CRM

 .

DynamiXRM este o companie de dezvoltare software, specializată în implementări ale soluției Microsoft Dynamics 365

Principalul nostru obiectiv este, așa cum o spune și misiunea după care ne ghidăm, "Improving Business with Dynamics 365" – să aducem valoare oricărei afaceri prin implementarea soluției Dynamics 365

Soluțiile pe care le propunem vă ajută să cunoașteți în orice moment starea afacerii si stadiul oportunităților. Vă ajută să luați decizii în cunoțtință de cauza. Automatizăm si standardizam prelucrarea documentelor si a sarcilinor repetitive.

În DynamiXRM avem peste 30 de ani în programare. Am prins practic toată evoluția sistemelor de calcul. În acest răstimp am adus o contribuție importantă la succesul unor proiecte esențiale pentru afacerile unor companii importante, jucatori pe piața de utilități, comerț, telefonie sau bănci.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nisl risus, ultrices non dictum id, varius ut erat. Etiam eget tincidunt eros, at sollicitudin mauris.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nisl risus, ultrices non dictum id, varius ut erat. Etiam eget tincidunt eros, at sollicitudin mauris.

Servicii

Furnizăm o largă gamă de servicii legate de Dynamics 365 CRM.

Audit, consultanță și
analiza afacerii

Furnizăm consultanță de specialitate pentru eforturile clientului de identificarea a celei mai bune soluții CRM sau bazată pe CRM care ar trebui implementată
Audităm soluții existente de Dynamics CRM pentru a le optimiza sau lua în suport & întreținere
Facem analiza detaliată în timpul fazei premergătoare achiziției pentru a documenta în detaliu nevoile clientului
Livrăm specificații tehnice și rapoarte de audit detaliate..

Dezvoltări și
personalizări

Plecând de la specificațiile detaliate de proiect, le transpunem în realitate, implementând cerințele clientului prin metode tradiționale sau de implementare rapidă
Efectuăm personalizări rapide
Implementăm dezvoltări complexe
Integrăm CRM-ul cu soluțiile IT existente în mediul de lucru al clientului

Instalări, asistență
și întreținere

Efectuăm instalări complete de CRM (începând de la sistemul de operare, la baza de date și serverul CRM), folosind ghidurile și recomandările Microsoft
Pentru sistemele pe care le livrăm, cât și pentru clienții care au deja instalat Microsoft Dynamics CRM, furnizăm packete de asistență și întreținere pentru faza operațională a soluțiilor

Echipa de Conducere

Noi luam deciziile

Catalin Bizadea

Partener principal
Director General

Gabriel Filip

Partener,
Director divizie tehnică

Olivia Bizadea

Consultant,
Director divizie support

Our Top Skills

Suntem o echipă certificată Microsoft Dynamics 365 CRM

majoritatea angajatilor sunt certificati

Dynamics 365 CRM

Alte Certificări

Toate versiunile de Dynamics 365 CRM

Versiunile: 3.0, 4.0, 2011, 2013, 2015, 2016, 365

Experientă

Peste 30 ani de programare,
Peste 10 ani dezvoltare si customizare Dynamics CRM
Peste 25 ani de SQL

Cerificări

Peste 25 de certificări

Cursuri si specializari

Peste 250 de cursuri si specializări IT

Ce spun clienții despre noi

"DynamiXRM ne-a furnizat servicii de asistență cât și proiecte cum ar fi trecerea la versiuni superioare (Dynamics CRM 2011 la 2016) ,rescrierea proceselor de business existente, integrări și atele.

Considerăm pe cei de la DynamiXRM foarte experimentați în ceea ce privește Microsoft Dynamics CRM, și foarte profesioniști în abordarea și răspunsurile lor.

Cei de la DynamiXRM au ajutat Caretower să înțeleagă mai bine și să folosească noile funcționalități ale noi aplicații.

Recomand cu căldură echipa DynamiXRM către orice organizațiet pentru că cred și sunt convins prin prisma colaborării noastre cu ei că pot ajuta orice organizație în ceea ce privește CRM.
"

C. N. Co-Founder Caretower LTD

"Recomand GoGet365 ECOReport pentru raportarea cantităților de ambalaj introduse pe piața din România.

Soluția GoGet365 EcoReport ne permite să întreținem baza de date a ambalajelor după material și după tipul de ambalaj: primar/secundar/transport și totodată obținem rapid raportul pentru OTR-uri și Declarația pentru Fondul de Mediu.

Utilizând soluția GoGet365 EcoReport, Compania De Silva a înregistrat beneficii precum creșterea productivității muncii prin înlocuirea mai multor activități manuale și reducerea cu 70% a timpului destinat activității de raportare.

Recomand echipa DynamiXRM pentru rapiditate și profesionalism.
"

Corina Nita, De Silva Exclusiv

"Prin utilizarea solutiei GoGet365 Biroul Viitorului, echipa noastra de vanzari a devenit mai eficienta, rolurile si procesele de aprobare au devenit mai clare.

Stim acum mult mai bine in ce stadiu sta fiecare vanzare prin rapoarte si notificari automate
"

Radu – Managing Partner
Cora Trade Center 

"În cadrul Cummins Generator Technologies România am apelat la serviciile de Instruire ale DynamiXRM pentru produsul Microsoft Dynamics 365 (CRM).

Reprezentanții DynamiXRM au dat dovadă de cunoștințe avansate ale modulelor CRM, atât din perspectiva funcțională (Comercial-Vânzări) cât și tehnică (IT- Administrare și Configurare).

Colaborarea a fost una bună - primind răspunsuri prompte la solicitările noastre.

Recomand DynamiXRM pentru servicii similare.
"

Florin Petrescu
IT Manager
Cummins Generator Technologies România

Produse Oferite

Microsoft Dynamics 365 CRM

Microsoft Dynamics 365 este una dintre liderii mondiali în domeniul gestionării relației cu clienții (CRM) și automatizarea forței de vînzări (SFA)

Marketing: gestioneză întregul proces de marketing, folosit pentru a identifica și gestiona clienți potențiali, folosind campanii de marketing executate pe diverse canale: email, telefon, întâlniri, altele.

Vânzări:gestionează procesul de vânzare de la faza de oportunitate, continuând cu oferta , generarea comenzii sfârșind cu facurarae produselor sau serviciilor.

Servicii: gestionează relațiile cu clienții din faza post-vânzare utilizând contracte de garanție sau suport ce menționează număr de incidente/cazuri sau durata intervențiilor de service.

Produse Oferite

Microsoft Dynamics 365 CRM

Microsoft Dynamics 365 este una dintre liderii mondiali în domeniul gestionării relației cu clienții (CRM) și automatizarea forței de vînzări (SFA)

Marketing: gestioneză întregul proces de marketing, folosit pentru a identifica și gestiona clienți potențiali, folosind campanii de marketing executate pe diverse canale: email, telefon, întâlniri, altele.

Vânzări:gestionează procesul de vânzare de la faza de oportunitate, continuând cu oferta , generarea comenzii sfârșind cu facurarae produselor sau serviciilor.

Servicii: gestionează relațiile cu clienții din faza post-vânzare utilizând contracte de garanție sau suport ce menționează număr de incidente/cazuri sau durata intervențiilor de service.

Microsoft Office 365

Office 365 este un serviciu cu abonament bazat pe cloud, care reunește cele mai bune instrumente pentru modul în care oamenii lucrează astăzi. Combinând aplicațiile cele mai bune din clasa lor, precum Excel și Outlook, cu servicii puternice în cloud, precum OneDrive și Microsoft Teams, Office 365 permite oricui să creeze și să partajeze oriunde, pe orice dispozitiv..

Gama proprie de produse

GoGet365 EcoReport sistem integrat pentru gestionarea și raportarea datelor referitoare la ambalaje și deseuri de ambalaje, conform Ordinului nr. 794/2012, 

GoGet365 Biroul Viitorului  soluție specializată și localizată pt România ce permite gestionarea intregului flux de vanzare de la gestionarea clienților potențiali pana la factura finală.

GoGet365 Portal această soluție permie clienților dvs. sa consulte și să editeze datele lor din sistemul Dynamics 365 CRM printr-un portal accesibil cin internet, scutindu-vă de muna necesară întreținerii acestor date.

GoGet365 Connect soluție ce facilitează transferul automat din sieteme externe, de ex. siteuri web inspre si dinspre Dynamics 365 CRM

GoGet365 Money soluție specializtă in gestiunea și urmărirea creanțelor și ușurarea procesului de recuperare a creanțelor din facturile scadente.

Produse Complementare

Știm din experiență, că anumite funcționalități standard din CRM pot fi optimizate (numărul de clickuri per operație redus) prin utilizarea produselor complementare Dynamics CRM în domenii cum ar fi:

MSCRM-ADDONS - CorePack pentru generarea documentelor folosind anumite șabloane: generarea facilă a documentelor standardizate pentru Oferte, Contracte, Instrucțiuni de instalare prin utilizarea șabloanelor Word predefinite, care pot fi întreținute și actualizate de către utilizatorii CRM înșiși.

KingswaySoft pentru folosirea facilitarea schimbului de date intre Dynamics 365 CRM si alte sisteme externe prin SQL Server Integration Services

DynamiXRM S.R.L


Date facturare:
CUI: RO 34632290
Nr.Reg.Com.: J40/6996/2015
Sediu Social: Șos. Colentina nr.2B, Sector 2, București, România

LOCATII


Sediul Bucuresti: Spectrum Business Center, Șoseaua Mihai Bravu, 62 A, Sector2
Email:
Fix:
Mobil:

Sediul Mures: Bulevardul Cetatii, nr. 1, Birou 2, Tg. Mures
Email:
Fix:
Mobil:

Lasați un Mesaj

Folosim cookie-uri pentru a va oferi o experiență completă. Vă rugăm să citiți politica de confidențialitate. Prin continuarea utilizării acestui site confirmați că sunteți de acord cu această politică..