Aplicația permite gestionarea și întocmirea documentelor conform Ordinului nr. 794/2012 privind procedura de raportare a datelor referitoare la ambalaje și deșeuri de ambalaje.
Soluția permite întreținerea catalogului de produse și ambalaje, importarea facturilor, inventarierea deșeurilor ambalajelor.
Portalul permite expunerea în mod controlat a informației din Dynamics 365 CRM către utilizatori autorizați externi (clienți, furnizori etc.) pentru depunere comenzi, gestionare tichete etc.
Soluția se diferențiază de alte produse similare prin gradul înalt de particularizare posibil și prin faptul că pot fi conectate mai multe portaluri diferite la aceeași instanță de Dynamics 365 CRM.
Soluție localizată pentru România ce permite desfășurarea unei activități comerciale tipice în intregime în mediul online.
Puteți gestiona datele clienților, automatiza și urmări procesul de vânzare sau automatiza generarea documentelor (oferte, contracte sau comenzi, facturi etc.)
Soluția facilitează recuperarea creanțelor din facturile scadente prin automatizarea procesului de urmărire și notificare.
Se pot trimite email-uri de informare sau SMS-uri de notificare, se pot planifica apeluri telefonice sau genera scrisori.
Soluția permite sistemelor externe (cum ar fi site-uri web etc.) să citească sau să creeze informație in CRM folosind mesaje JSON sau XML.
Soluția permite de asemenea și încărcarea de documente (sub formă de note) în Dynamics 365 CRM.
Soluția permite încărcarea documentelor în afara Dynamics 365 CRM pentru a reduce dimensiunea bazei de date.
Se poate opta pentru încărcarea documentelor pe un server de fișiere pentru sistemele OnPremise sau încărcarea documentelor în cloud (Azure) pentru sistemele OnLine.
Soluția este rezultatul experienței de peste 15 ani în domeniul utilităților a angajaților DynamiXRM, acordându-se o atenție deosebită atât proceselor de lucru, cât și rapoartelor și indicatorilor de performanță.
Întregul proces de vânzare este urmărit de la client potențial până la contract sau recontractare, sunt generate automat toate documentele, este gestionată marja, sunt gestionate incidentele conform cu "Standardul de performanță" impus de ANRE.