De pe malul mării sau din centrul orașului țineți afacerea sub control. Un cadru flexibil în care angajații și managerii deopotrivă pot lucra și colabora eficient într-un mod plăcut, cu efecte benefice asupra productivității muncii și coeziunii echipei.
tratați fiecare client intr-un mod unic, particularizat, crescând gradul de satisfacție al acestuia și încrederea în serviciile pe care le oferiți
vă desfășurați întreaga activitate OnLine, putând fi în permanență conectat la pulsul afacerii
gestionați toate datele clienților
optimizați și să automatizați activitatea de vânzări
colaborați eficient cu toată echipa
vă permite să creați, să vizualizați sau să editați documente;
vă permite să stocați în internet în condiții de maximă siguranță aceste documente sau să le trimiteți pe email;
vă pune la dispoziție o căsuță de email foarte generoasă, accesibilă de oriunde din internet și de pe orice dispozitiv astfel încât să nu mai fie nevoie să ștergeți email-uri din lipsă de spațiu;
puteți face video-conferințe cu colegii sau partenerii de afaceri.
puteți urmări întregul proces de vânzare de la identificarea unui client potențial până la contractare și facturare
puteți genera toate tipurile de documente (oferte, contracte, facturi)
puteți iniția și urmări campanii de marketing
puteți gestiona întreaga activitate de suport după vânzare
puteți gestiona toate incidentele și reclamațiile venite de la clienți
puteți automatiza operațiile curente
vă pune la dispoziție rapoarte și grafice pentru a ști exact cum evoluează afacerea
luați decizii și vă asumați riscuri în cunoștință de cauză
profitați de toate oportunitățile care vi se oferă
vă poate ghida activitatea astfel încât să fie respectate toate etapele din procesul de afacere
vă pune la dispoziție o bibliotecă online care să ajute cu informații toți angajatii
vă pune la dispoziție un sistem unde puteți pune în comun documente într-o manieră organizată și cu drepturi de acces bine stabilite
Prețurile pentru fiecare utilizator, cu plata lunara, în EURO și nu conțin TVA